Nedávno som stál v autubuse vedľa skupinky 6 Rómov. Boli celí umazaní, nesmrdeli však špinou ale robotou (strojovým olejom, cementom...) a vôbec mi nevadili.
To sa nedá povedať o tom hnoji, ktorí cestuje napr. linkou č. 61 z Letiska na hlavnú stanicu. Dopravný podnik dáva na sťažnosti vyhýbavé odpovede typu: cestujúcich si nevyberáme, vodic má právo vysadit cestujúceho na základe staznosti, nie ste jediní, takých stažností máme veľa atd. Ale k tomu, že autobus smrdí ako chliev zaujímajú zdržanlivé stanovisko.
Dnes ráno som ich zase obšťasnil týmto:
Dobrý den, v autobuse č. 61 bolo dnes ráno opäť na grcanie. Vaši neplatiaci zákazníci boli pohodlne rozvalení v zadnej časti a okolo nich prázdno. To si vážne myslíte, že cestujúci majú vyťahovať vodiča z jeho kukane a dostrkávať ho k vyhadzovaniu toho smradľavého hnoja z autobusu? Vo vašich vyhýbavých odpovediach na sťažnosti sa neobjavuje informácia o tom, kde sa stratili revízori a prečo to nečistia?
A tak som si spomenul na p. Zahradníka:
Dobrý den p. Zahradník, obraciam sa na Vás vo veci MHD v Bratislave. Linka č. 61 na ceste z Letiska na Hlavnú železničnú stanicu býva ráno obsadená špinavými, smradľavými a celkom určite neplatiacimi bezdomovcami. Platiaci a hlavne čistí cestujúci sa tlačia v prednej časti; v zadnej časti je totiž úplne na grcanie. Dopravný podnik na sťažnosti odpovedá vyhýbavo. Nie je mi jasné prečo tam nechodia revízori a prečo sa mám ako zákaznik dopravného podniku voziť s takým hnojom. 22. 1. 2008
Dobrý deň,
ďakujem za podnet. V najbližšom čase uskutočníme mimoriadne kontroly na
tejto linke väčším počtom revízorov za asistencie polície. V zásade nemáme
iné zákonné možnosti ako tento nešvár potláčať.
S úctou,
Branislav Zahradník
Komentáre